Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Květen 28 11:51:49 CEST 1998

jedny z nejlevnejsich se vyrabeji u sousedu na Slovensku fa TITAN
(www.data.sk )
koupit se daji v Cechach u Comar Svozil z Brna (tel: 05/41513391).
TC-200 - 2xserial 16550 cena cca 750 Kc.
Na www dokonce TITANi inzeruji, ze je mozne nacpat svaby 16650 (32 byte
FIFO)
Dodavaji i vykonnejsi karty atd...

Zdravi
D. Toman