Open GL

Zdenek Pizl pizl na max.af.czu.cz
Čtvrtek Květen 28 12:46:36 CEST 1998

Pavel Korensky wrote:

> Bohuzel, zadna podpora OpenGL zatim neni. Jedine co jsem cetl
> (neprovozoval) je Mesa akcelerace na 3Dfx kartach.

MESA akcelerace je naprosto bezproblemova, lze downloadovat zdroje,
preklad je bezproblemovy a
beha to docela dobre, je tam i par dem, jak pouzivat OpenGL API pri
programovani, takze si s tim lze dobre vyhrat

mne to beha na s3virge a PPro 200 velice dobre

ale Vy chcete hw OpenGL, takze tohle Vas nemusi az tak moc brat ...

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "