Open GL

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 28 12:50:01 CEST 1998

Firma Xi Graphics (na http://www.xinside.com) nabizi display servery pro ruzne graficke karty v provedeni Accelerated-X Display Server a 3D Accelerated-X Display Server. 3D server by mel Linux a FreeBSD na Intel platforme naucit OpenGL v.1.1.

Nevim vsak, zda aplikace vubec tusi, ze by na Linuxu mohly vyuzivat OpenGL? Aby takovy display server nebyl nakonec zbytecny ... navic od Xi Graphics jsou za 99.95$.

Slavek Banko.