Open GL

Pavel Korensky pavelk na dator3.anet.cz
Čtvrtek Květen 28 15:46:11 CEST 1998

At 15:46 28.5.1998 +0200, you wrote:
>jestli jsem to dobre pochopil tak to znamena tak nema cenu si
>kupovat kartu ktera akceleruje openGL, ale muzu napr. pouzit
>mesu aby jsem mohl programovat v openGL a pouzit 3Dfx
>kterouzto mesa umi axcelerovat ?

Ano. Problem je jen v tom, ze 3Dfx ma male rozliseni na jakoukoli poradnou
praci.

Bye PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *