Linux jako komunikacni server - dalsi dotazy

Miroslav Fontan mirekf na fontan.cz
Čtvrtek Květen 28 22:57:54 CEST 1998

> Ja jsem kupoval jakousi obycejnou ISA IO kartu u Autocontu, jsou na ni dva
> seriove porty UART 16550A a jeden paralelni port. Nevim co o ni rict vic,
> nic zvlastniho na ni neni. Uz je to delsi dobu (pres rok), tak si cenu
> nepamatuji, ale nebylo to vice nez 500 Kc. Dokonce se na te karte daji

Pred mesicem jsem koupil u H&J VL-Bus IDE radice s 16550A za
neuveritelnych 150 Kc bez DPH. Mam pocit, ze mi jeste jeden zustal.
 Miroslav Fontan                        Bohemia.Net, Blatna
      * *       Miroslav Fontan
    * | |-*-->  Czech Republic,         388 01   Blatna, Pisecka 561
 <--*-| | *     Tel : +420-344-423556;  Fax : +420-344-423556
      * *       mirekf na fontan.cz;       http://www.fontan.cz