Ako nahradit Exchange/NT Linuxom ? (trosku off-topic)

Jozef C. Chocholáček chochol na usa.net
Čtvrtek Květen 28 20:56:25 CEST 1998

Robert Dobozy wrote:

> zacnem trosku obsirnejsie. Prisiel k nam novy kolega a ked sa rozkukal
> zacal sa ohanat CDckami s napalenym M$ softom. A ze keby sme si

  Robo, hned by som ho s tymi CDckami vyhodil - ten napaleny soft ma asi
tak legalne, ako ja moje Win98... A myslim, ze Linux je za jeho cenu
najlepsim riesenim.

J.Ch.
    Jozef "Crazy" Chocholacek,  chochol na utcru.sk, chochol na usa.net
 University of Zilina, Faculty of Management Science and Informatics
                   branch at Ruzomberok, Slovakia