Ako nahradit Exchange/NT Linuxom ? (trochu dlhsie)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Květen 29 09:47:59 CEST 1998

Robert Dobozy wrote:

> zacnem trosku obsirnejsie. Prisiel k nam novy kolega a ked sa rozkukal
> zacal sa ohanat CDckami s napalenym M$ softom. A ze keby sme si
> nainstalovali Exchange Server a Outlook, tak by sme potom mohli zdielat
> adresare ludi a telefonnymi cislami, kalendar a planovac,  paralelne
> editovat office subory, mali vnutrofiremny mail a co_ja_viem_co_este.
> A tu je ta otazka:
> Existuje nejaka Unixova aplikacia, ktora sa vie tvarit ako MS exchange
> server ?
> Ak nie, existuju aplikacie typu: zdielanie  kalendara a telef. zoznamu,
> [...]

:-) Poloz si jinou otazku: Chces neco takoveho vubec sdilet?

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+