transparent proxy ( & ipfw )

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Květen 29 12:59:16 CEST 1998

:> > Squid Cache: Version 1.1.21
:> Ja som na tento ucel nasiel program "tproxy"

dik za ochotu .. mna zaujimal prave ten squid ..
pokrocil som o krok dalej:

httpd_accel             virtual 3128
httpd_accel_with_proxy  on

akurat, ze pokial mi squid bezi na 3128, tak sa snazi aj na ostatne masiny
konektovat na ten port ..

konkretne

192.168.1.3 posle ziadost o http://www.cosi.sk/ .. redirect to presmeruje na
192.168.1.1 3128 ( pomocou ipfw rule ) a ten squid sa potom nejako
automaticky snazi liezt dalej na  http://www.cosi.sk:3128/ co sa mu logicky
nepodari ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting