2 eth karty

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Pátek Květen 29 12:58:19 CEST 1998

Ahoj,

snad nekomu jeste pomuze tato informace k problemu:

Pan Vajda psal:

> problem: Linux ( RH 4.2 ) - dve sietove karty
> . kazdu osobitne ten linux spozna, ale obidve naraz, nie ..
> skusali sme kernel 2.0.30, aj 2.1.102 ..
> karty su obe 3c509 s vypnutym pnp ..

Mel jsem shodou okolnosti ve stejne dobe stejny problem a po obdobnych
zmatcich byl vyresen trivialne: stacilo nahradit modul ovladace 3c509.o
posledni verzi (3c509.c:1.16 2/3/98 becker na cesdis.gsfc.nasa.gov). Pan
Vajda to potvrdil:

> :> onom pocitaci ponekud starsi system (jadro 2.0.27), zkusil jsem stesti a
> :> stahl novou verzi modulu 3c509. No a bylo po problemu - obe karty se
> :> chytly bez dalsich kejklu. Protoze jsem nemel cas, ani jsem nezkousel
>
> presne to mi pomohlo .. dik za tip aj za zdrojaky modulov ..
>
> dal som si este raz tu robotu a strcil tam stare karty ( t.j tie ISA, co
> nechceli nabehnut ) a pravda pravduca .. rozbehlo sa to na prvy krat ..

Zdroje jsou na http://cesdis.gsfc.nasa.gov/linux/linux.html (nebo u
mne).
Jsou tam take programky pro testovani a nastaveni karty (snad by to melo
umet i PnP, ale nezkousel jsem).

Zdravim

--
| Miroslav Vancl, admin. oper. sys.        SETUZA a.s.           |