Ne, Segmentation fault opravdu *NEZNAMENA* hw problem

Pavel Machek pavel na elf.ucw.cz
Čtvrtek Květen 28 23:19:46 CEST 1998

AHoj!

> Odkazuji na svuj vlastni dotaz "Preklad kernelu" a predevsim na odpovedi
> na nej. Diky za ne.
> Signal 11 je skutecne hlavne HW problem (RAM, cache nebo prehraty
> procesor). Doporucuji zkontrolovat, me se to vyplatilo.

Kdyz tvuj vlastni program zacne padat na segfault, tak to znamena
proste to ze v nem nekde je chyba. S HW problemy to nema *NIC*
spolecnyho.

Jina vec je, ze v gcc 2.7.2.1 zas tak moc chyb neni, a kdyz tohle gcc
spadne na segfault, byva to HW.

ALE TO NEZNAMENA ZE SEGFAULT JE HARDWAROVY PROBLEM!

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).