FAX server z Linuxu RH4.2

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Pátek Květen 29 22:20:51 CEST 1998

> 1. Kde mohu najit tento faxfilter ?

Vsechno potrebne na rozbehnuti faxu pres Sambu je na
http://www.logix.cz/ftp/fax (ftp.logix.cz zatim nefunguje).

> 2. Jak se resi predavani telefonich cisel ?

Na WinDOSu si spustite program respond.exe. Ten zacne poslouchat na portu
5555 (aspon myslim. mozna je to jiny cislo) a ceka na prichozi spojeni.
Jakmile odeslete na Sambu tiskovou ulohu urcenou pro fax, prevezme ji
skript printfax.pl a skonekti se s respond.exe. Respond se rozvine do cele
sve krasy a vypta se vas na cislo a jmeno adresata a na vas mail, kam ma
poslat potvrzeni o odeslani. Kdyz to mate vyplneny, respond to posle
printfaxu, ten to zakomponuje do g3 souboru a zaradi do fronty faxu
cekajicich na odeslani. Z cronu kazdych par minut (napr. 10) poustite
faxrunq a ten to odfaxuje.

> 3. Jde prichozi fax pote nejakym zpusobem ne vytiskout, ale zobrazit
>    pod Windows ? (tiff, jpeg, gif,....)

To nevim presne, jelikoz na prichozi faxy pouzivame klasicky termopapirovy
fax. Myslim, ze pri kompilaci se nastavi cesta k programu (skriptu), ktery
se ma vyvolat po prijeti faxu. Asi se mu predaji nejaky parametry
urcujici, kde ma ten novy fax hledat. Nemel by byt problem ho napsat tak,
aby 1) vzal g3 file, zkonvertil ho treba do gifu a dal do nejakyho
adresare a 2) poslal nekomu mail, ze prisel fax.

Michal Ludvig