Stratene LILO po instalacii Wir98

Miroslav Vancl miroslav.vancl na setuza.cz
Pátek Květen 29 19:19:13 CEST 1998

Vrana Bohdan wrote:
> - instaloval som si Wir98 na PC (upg. z Wir98beta3) avsak mi prepisal
> MBR a tym zrusil aj linux

Moje zkusenost je stejna, naprava je (relativne) snadna - viz. Ondrej
Suchy.
Pro priste (pokud chcete pouzivat virus MSW9x, jiste budete instalovat
jeste casto, ... napr. jeho nove jeste krasnejsi verze) je ale moznost
si usetrit bootovani z CD nebo diskety:
Kdyz si zvolite ulozeni LILO zavadece do nektere Linuxove partition
(nejlepe asi root) a ne do MBR, jedina ztracena informace po instalaci
MSW9x bude oznaceni aktivni (bootovaci) partition v MBR, protoze jinak
bude MBR takovy, jaky nam jej MS nadelil. Pri prvnim platnem startu
MSW9x pak staci spustit program fdisk.exe a zase oznacit jako aktivni tu
LILO boot partition a je hotovo.

--
| Miroslav Vancl, admin. oper. sys.        SETUZA a.s.           |