Linux expo

Juraj Bednar bednar na isternet.sk
Sobota Květen 30 16:57:34 CEST 1998

Zdravim,

   na vsetkych serveroch sa pise "this won't be updated
   for some time, I'm going to Linux Expo". Toto ma strasne
   znervoznuje, lebo mi to pripomina, ze ja tam nejdem. Tak
   ma napada, ci by sme sa viaceri nedohodli a nesli na Linux
   Expo. Bolo by fajn, kebyze je to niekde pri New Yorku, lebo
   by sme si mohli ist pozriet New York City, Washington D.C.
   a mozno aj Pittsburgh (ale to je trosku od ruky). Takze ak
    ma niekto zaujem, mohli by sme to na buduci rok (alebo
   skor o dva roky) skusit. Mozete mi napisat sukromne, ak
   o to bude zaujem, sformujem mailing list.

   Druha moznost, ako sa zucastnit takejto vystavy je doniest
   si ju domov -- t.j. zorganizovat ju. Takze -- ktokolvek sa chce
   podielat na organizacii tak tyzdnovej konferencie spojenej
   s vystavou (moze byt v Brne na vystavisku, aj ked taku plochu
   asi len tazko zaplnime, mozeme teda aj u nas v Banskej
   Bystrici cez BB Expo, mame tam nejake znamosti, pripadne
   v Bratislave v Inchebe alebo v Nitre na Agrokomplexe). Aj
   ked si myslim, ze cista konferencia bude jednoduchsia.

   Myslim, ze by sme sa tam mohli dohodnut na ceskoslovenskej
   lokalizacii Linuxu a sposobu, akym u nas porazime Windows;-)
   (som trosku optimista, ale to je jedno). Myslim, ze ked si pozveme
   dolezitych ludi (napr. z KDE teamu apod. ), mohli by sme docielit
   este vacsiu akceptaciu problemov lokalizacie a vacsiu podporu.
   Clenovia linux na muni.cz, prosim piste mi priamo na bednar na isternet.sk
   alebo do linux na rak.isternet.sk (jediny dovod, preco nie som prihlaseny
   aj v muni je ten, ze moj mailbox uz teraz obsahuje dost sprav...).

       Juraj.