Neda sa odhlasit z konferencie

Vlach Vladimir vlach na sporty.cz
Sobota Květen 30 09:57:49 CEST 1998

No ja mam uplne stejny problem.
Mel bych za to, ze nejakym prikazem server zasle moje heslo
na adresu, ze ktere jsme prihlasen a potom ho mohu pouzit i pres
jiny postovni ucet. Myslim, ze jsem to uz nekde videl.
To by bylo idealni.
Moje zkustenost s postovnim uctem 'kas na informatics.muni.cz' je obdobna.

S pozdravem
Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246

>No, byl jsem do konference prihlaseny ze dvou ruznych adres a chtel
>jednu zrusit.
>Poslal jsem na listserv asi 5 mailu (po druhem neuspesnem sel na
>listeserv HELP) se:
>unsubscribe linux
>unsibscribe linux muj na email
>a vsechny mozne kombinace. listserv se neobtezoval mi odpovedet ;-(
>Pote jsem poslal ten druhy prikaz na odhlaseni (tusim ze je to signoff,
>viz. HELP).
>Okamzity uspech.
>Neni na liserv na muni.cz skutecne nejaky problem?
>
>Stanislav Boscik

Report

ISP