FAX server z Linuxu RH4.2

Vlach Vladimir vlach na sporty.cz
Sobota Květen 30 22:04:55 CEST 1998

Dobry den, dnes jsem se na to vrhl a mam problem:
Udelal jsem vse step by step podle navodu a ono mi to nefaxuje.
Problem vidim nekde na sambe.
Z Windows dam tisk a on zustane ve fronte ve windows. Linux jakokdyby to
vubec neprijal.
Telnet na port 5555 funguje a rucni spusteni prikazu printfax.pl take
(samozrejme s parametry)
Byl by jste nekdo tak laskav a poslal mi strucny vynatek ze souboru
/etc/squid.conf ?
Mam take konfigurovat /etc/printab ?
Zda se mi to podezdrel, ale nema mit tiskarna v sambe writeable = yes ?
V manualu je "no"
Kde se konfiguruje umisteni modemu apod ? Ma to ted neco spolecneho s
mgetty+sendfax ?
Jo jakou postcriptovou tiskarnu pouzivate ?
(mozna chyba jeste v ovladaci tiskarny)

Je to pomerne dost otazek, ale predem dekuji.
S pozdravem
Vlada Vlach vlach na brn.czn.cz
Brno        ICQ: 9511246