Cestina v X-ech

Jiri Santolik jsan5450 na barbora.ms.mff.cuni.cz
Neděle Květen 31 09:25:53 CEST 1998

On Pá, 29 Květen 1998, Petr Bohdan wrote:
>3) KIKBD - v posledni verzi (0.2.1) uz by mela byt opravena drobna chyba
>ohledne upravy v Qt a take nove ceske klavesnice od P. Vocha (nevim nakolik
>odpovidaji normam). Nicmene na pocitaci, ktery mam momentalne k dispozici se mi to
>nepodarilo rozchodit (segmentation fault), ale to ani starsi verze po uprave. Jeste
>to zkusim na vlastnim stroji, kde mi starsi verze chodila (i kdyz jen s Qt 1.32).
>Pokud tomu nekdo rozumite, prosil bych moc o radu !

Ne, ze bych tomu moc rozumel, ale funguje mi to :-)
RH 5.0, KDE beta 4, kikbd 0.2.1
Na SEGFAULT mi to spadlo, kdyz jsem pouzil mapu vyrobenou pomoci  mkmap. Jakmile
jsem natahnul upravenou (aacute -> il2_aacute, ... ; viz mail, na ktery
odpovidam) originalni mapu (/opt/kde/share/apps/kikbd/csz.kimap) vse probehlo k
plne spokojenosti kernelu a nasledne i moji. BACHA, nesmite mit predtim nahranou
ceskou klavesnici pomoci xmodmap, jinak se kikbd zlobi, ze nemuze najit klavesu
1 at.p.!

Pokud zvolm Setup->General->Advanced->Input->Window, tak mi kikbd u nekterych
programu (kfte, ...) neprepina klavesnice. Nevite nekdo co s tim?

 --

Jiri Santolik ml.

tel./fax: 81930460
e-mail: jiri.santolik na st.mff.cuni.cz