RH 5.0 ->5.1 a problemy s kompilaci

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Neděle Květen 31 13:54:35 CEST 1998

On Sun, 31 May 1998, Pavel Pecina wrote:

> directory.

> Tak ten balik tam mam, nicmene jsem src.rpm prekompiloval a vysledek
> preinstaloval, ale zadna zmena, porad nemuze najit ten soubor.( BTW: find
> tento soubor najde, takze tam je. Neni jen nekde nastavena spatne cesta? )

Aiee. Tak tohle uz nefunguje. Fungovalo mi to u predchozich verzi a ted uz
to tak neni. Predtim se z baliku gcc...src.rpm generovaly baliky gcc
a gcc-c++ a gcc-objc. Ted uz to tak neni. Takze se omlouvam za nepravdivou
informaci.
Nicmene ten program tam je a patri k *egcs*. Takze staci (doufam) pouzit
misto gcc -> egcs a melo by to fungovat.

Michal