chyba pri kompilacii

Ivan Vecera xvecera na fi.muni.cz
Neděle Květen 31 22:35:22 CEST 1998

On Tue, 26 May 1998, Ľuboš Balát wrote:

> caf

> No mne toto hadzalo, ked som presiel z RH 4.2 na RH 5.
> Mam Cyrix 6x86 P166+ a vraj bola chyba v tom. Potom som
> presiel spat na RH 4.2 9nevidel som ziadny rozumny dovod
> trapit sa s RH 5....) ale vraj existuje nejaky Patch pre Cyrix.
Mel jsem s tim problem na RH5.0
Staci prekompilovat gcc znovu z tez distribuce ze SRPMS
ale pozor, musi se sahat do Makefiles, a odstranit
vsechny optimalizace... Aby vubec se vubec mohla zkom-
pilovat prvni faze gcc...

Ivan Vecera

> Zaujimave na tom bolo to, ze to vyhodilo tu chybu vzdy na inom
> mieste.... Tak som vlastne prisiel na to, ze to je asi tym procom.
> S RH 5.0 fungovalo vsetko, okrem kompilacie ....
>

> logout
> --
>                                    \|/
>                                  (@ @)
>  |           Lubos Balat: jeeff na fornax.elf.stuba.sk                     |
>  |                        balat na decef.elf.stuba.sk                      |
> [...]

Ivan Vecera

Adresa : Polni 784, Uherske Hradiste, 686 01
Telefon : 0632/579 750
E-Mail : xvecera na fi.muni.cz
         falco na ics.muni.cz
PGP Public Key : http://www.fi.muni.cz/~xvecera/pgppub.cgi