problem: Unable to open an initial console, SOLVED.

Michal Sedivy M.Sedivy na sh.cvut.cz
Neděle Listopad 1 12:13:05 CET 1998

Problem zacal moji nepozornosti pri praci pod rootem. Zlikvidoval jsem
temer cely adresar /dev.

> Takze e2fsck poustet jen -n at se vidi, co bude
> delat (-n nezapisuje zmeny).
Tak tento prepinac jsem vubec neznal. Myslim, ze by mi jiz nekolikrat
usetril par bezesnych noci.

DEkuji vsem za cenne rady, hlavne panu Pavlu JAnikovi ml.
a Danovi Ohnesorgovi;  bez vas zkusenejsich bych asi problem tak
rychle nevyresil.
							Michal Sedivy