TVision for Linux

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pondělí Listopad 2 07:44:54 CET 1998

On Sun, 1 Nov 1998, Petr Mojzisek wrote:

> Dobry den,
>
> setkal jsem se z nasledujicim problemem. Po precteni Linuxovych novin
> jsem si stahl TVision for Linux. Kompilace ale nebyla uspesna:
>
> TMenuView.cc: In function `static class TMenu *
> TMenuView::readMenu(class ipstream &)':
> TMenuView.cc:548: no matching function for call to `TMenuItem::TMenuItem
> (int, int, void *)'
> tvision/menus.h:61: candidates are: TMenuItem::TMenuItem(const TMenuItem
> &)
> TMenuView.cc:37:                 TMenuItem::TMenuItem(const char *,
> [...]
Povedlo. Stacilo akorat pretypovat nektery argument ve volani te funkce
vyse. (c++ z gcc 2.7.2 to prelozilo, ale c++ z egcs (RH5.1) to poctive
kontroluje na typy). Mel jsem balik tvision-0.6.tar.gz.
Bohuzel uz si nepamatuju co bylo treba pretypovat. Tusim, ze prvni
argument byla 0, a tu bylo treba pretypovat na (char *) nebo tak neco.

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Sprava paterni site Skoda	phone: +420 19 7738560