Potize s DOSEMU

Pondělí Listopad 2 10:52:38 CET 1998

Petr Mojzisek <P.Mojzisek na sh.cvut.cz> writes:

> lredir zlobil a nefungoval tak, jak mel. Pomohlo odstraneni DOSu, ktery
> se dodava s dosemu (RH5.1) a nahrazeni M$ DOSem. Ted v pohode funguje
> kdeco. Taky by me zajimalo, proc to neslo...

Soucasti RH 5.1 je podmnozina volne siritelneho FreeDOSu. Ten zatim
vytvareni logickych disku pomoci lredir nepodporuje. Krome MS-DOSu je
mozne jeste pouzit OpenDOS (za jistych podminek zdarma) nebo
DR-DOS. Ve vsech trech lredir funguje.

Bohuzel musim pouzivat program, ktery pod OpenDOSem i DR-DOSem v
dosemu tuhne, ale pod MS-DOSem funguje OK.  Vyvinul jsem znacne usili,
abych SW od Microsoftu nemusel pouzivat, ale MS-DOSu se clovek hned
tak nezbavi ;-).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR