Lexmark Color Jetprinter 1000

Henryk Paluch paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz
Pondělí Listopad 2 12:49:22 CET 1998

On Mon, 19 Oct 1998 13:35:57 +0100, Ladislav Kigler <act na oasanet.cz> wrote:
>potrebuji tisknout na %subj%. Bohuzel je Win only a je silenstvi
>neustale konvertovat

Dobry den,
           jsem podobne "postizeny" majitel Lexmarku 7000. Zkousel
jsem napsat Lexmarkum o specifikaci protokolu. Prisla mi vyhybava
odpoved, ze momentalne ....

> Although we do not have a solution for you at this time, we will pass your
> comments on to our marketing department.  They are constantly evaluating our
> product line and input such as yours is extremely valuable.

Tj. radeji mi ani nerekli, jestli jsou ochotni uvolnit specifikaci
protokolu. Zkusim to jeste durazneji, ale nezbyva mi prilis optimismu...

Zatim me napada jedina vec, aby kazdy kdo ma "Win" Lexmarka, a chce
mit podporu pro Linux, jim napsal
zadost na techsupport na webu (http://www.lexmark.com) a mozna, ze
se marketinkove oddeleni skutecne rozhoupe (i kdyz tomu sam neverim)...

S pozdravem

	Henryk Paluch, paluch na bimbo.fjfi.cvut.cz