Problem s Midnight commanderem

Petr Barta orinc na czech.net
Pondělí Listopad 2 13:18:22 CET 1998

Zdravim,
	mam porad problem s mc - nemuzu ho nastartovat, a to jako jeden
konkretni uzivatel. Vim, ze jsem tohle tema uz jednou nadhazoval, ale
zadna z rad mi nepomohla. Jde o nasledujici:

Jako jeden konkretni uzivatel (ne-root) na svem pocitaci nejsem schopny
spustit mc, jako kterykoliv jiny uzivatel ho spustim bez sebemensich
problemu. Po spusteni se zasekne, pomuze jen kill z jine konzole.

Bohuzel se prilis nevyznam v programovani a ve zdrojacich, proto bych rad
nasel nejakeho obetavce, kteremu bych mohl poslat vypis z strace a ktery
by mi byl schopen poradit, kde je problem a co a jak mam opravit.

				Predem dekuji,
					Petr Barta