Samba - NT server?

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Listopad 2 13:27:55 CET 1998

On 2 Nov 98, at 13:14, Ludek Finstrle wrote:

> Dobry den,
>
>   mam problem s tim, ze bych potreboval sambu rozjet jako NT server (aby
>   se
> lide z NT hlasili do domeny, kterou windozovsky spravuje linux se sambou).
> Konfiguracni soubor /etc/smb.conf jsem menil uz ve spoustach variant, ale
> porad mi to neslo. Ma v tomto pripade samba udaje o uzivatelich jinde nez
> v /etc/passwd ?

Otazka je, co si predstavujete pod pojmem chodi. Ta emulace neni
kompletni, treba nejsouvidet uzivatele ze samba serveru, kdyz pridavate
prava k sdilene polozce. V zasade to bude chodit do te miry, ze se
povede prihlaseni domeny, pusti se login scripty a bude mozne menit
hesla z ovladaciho panelu. Pro rozumnou praci je potreba stahnout co
nejnovejsi verzi z CVS.

Domenami se zabyva cele howto, ktere je v adresari docs. Neni  zrovna
kratke a stoji za to, si ho precist.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdyz jdes do sebe, nezastavuj pred kazdou hospodou.