Routovani M$-IP

oto_b na krtek.buchtovi.cz oto_b na krtek.buchtovi.cz
Pondělí Listopad 2 16:24:52 CET 1998

> Treba NoWell Networ ve verzi 4.xx (ale musi se to explicitne nastavit).
> Dale to zvladne dobre nakonfigurovana samba 1.9.18 a vyssi.
                  ----------------------------------
Co to znamena dobre nakonfigurovana? Mohl by mi nekdo popsat (poslat)
tu cast smb.conf, ktera je dulezita?
Uz nejakou dobu resim tento problem:
 ------------- Cisco
| | |      |
Linuxy    NT(brana Internet x intranet)

           100MB switch
           NW , W95   Linux (rekneme krtek)

                      W95 (rekneme prase)

Linux (krtek) sice bezpecne odroutuje IP pro telnet,ftp,www,... ,
ale zatim nevim, jak pripojit prase na M$ sit pro ostatni W95.

Zkousel jsem i ipxd, ale bud ho neumim nakonfigurovat, ostatni Novelly
tam delaji nejakou paseku, ci co ja vim, ale IPX skonci na krtkovi.

Diky za jakekoli nasmerovani,

Telcontar