Problem s Midnight commanderem

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Listopad 2 14:55:09 CET 1998

Petr Barta wrote:

> Tohle jsem samozrejme zkousel - bohuzel to nepomuze. Jo, zapomnel jsem
> napsat verze - jedu na Debian 2.0 - slink, jadro 2.0.35, mc je verze
> 4.1.35-6

Jednak to odmazani konfigurace - a jednak bych se podival,
jestli v home neni nejaky link na adresar ktery se nejakym zpusobem zkousi
automountovat a nejde to - mc defaultne overuje vsechny soft linky a hleda
jestli jsou funkcni a pokud nejaky ukazuje na sitove mountovany disk
tak se na nem MC jednoduse zasekne (taky nevim, proc tam nemaji nejaky
rozumny timeout).

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?