Problem s Midnight commanderem

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Listopad 2 15:23:57 CET 1998

Ahoj!

> Tohle jsem samozrejme zkousel - bohuzel to nepomuze. Jo, zapomnel jsem
> napsat verze - jedu na Debian 2.0 - slink, jadro 2.0.35, mc je verze
> 4.1.35-6

Tak si stahni mc-4.5.1 (zdrojaky!), pust na nej gdb, az se zacykli,
mackni ^c a chtej bt (backtrace). Pak uz trivialne najdes, kde cykli,
a chybu opravis. Pokud ne, posles backtrace me a ja ji zkusim opravit.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+