telnet error

Milan Suchanek such na cadis.cz
Pondělí Listopad 2 18:22:49 CET 1998

> To se mi doma stavalo pri prekompilovani nekterych veci
> novejsim egcc-1.1.
> Co jsem byl schopen zjistit bylo, ze jeden tuto fci. v
> libgcc.a ma a druhy
> ne (ale fakt nevim, odkud si ji pak vycuca). Ale rekompilace
> vzdy pomohla.

Me teda ne, akorat to hlasilo cca. 20x vic warningu....

> neni trosku spatne cesta? tj. jestli se nekde nevali stary telnet?

To neni, shaneni starych verzi je podle mne krok zpatky. Ale pred chvili
jsem si vsimnul jedne veci. Kdyz telnet zavolam i s cestou, t.j.
/usr/bin/telnet, je vsechno v poradku. Takze to vypada jako nejaky
zmasteny cesty, ale ted jde o to jaky...

> 				Petr Cech
> --

Milan Suchánek

CAdis a.s.