Lexikalni scanery

Vilem Vychodil vychodiv na alpha.inf.upol.cz
Úterý Listopad 3 07:55:34 CET 1998

> rad bych se neco vic dozvedel o lexikalnich scannerech; ma znalost
> - jsem z Prahy) tistenou knihu (v cestine, slovenstine nebo
> anglictine). Stredne specha :-)

ceska literatura: Kernighan, Pike (preklad)
  	          Programove prostredi operacniho systemu UNIX
                  nakladatelstvi SCIENCE

... predposledni kapitola je venovaha `yacc', je tu velice hezky example,
na kterem jde pochopit hodne... Zdrojak kalkulacky (vcetne rekurzivnich
funkci) atd. Je tu i spoluprace s `lexem', bohuzel, vse je trochu starsiho
data, ale jinak rozdohne doporucuju.