cestina, MIME (bylo: nastaveni FTP)

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Úterý Listopad 3 07:37:56 CET 1998

Marek Kubita <kubitovi na mbox.lantanet.cz> wrote:

> V mailing listu je cestina v poradku, asi je problem zase v brane do news.

   Brana do/z news funguje porad stejne a jedine, co ma co do cineni
s MIME je, ze propousti MIME hlavicky. Problem byl v tom, ze puvodni dopis
obsahoval

misto iso-8859-2. Vas postovni program ma asi ISO-8859-2 nastaveno jako
implicitni, takze se chyba neprojevila.

> Mimochodem, taky vam vsem poslednich ctrnact dni chodi z konferenci na
> muni.cz header Mime-Version zdvojeny?

   Ano taky chodi. Navic pokud by to slo, bylo by lepsi, kdyby poradi
MIME hlavicek bylo MIME-Version:, Content-Type:, Content-Transfer-Encoding:
- nekterym (spatnym) implementacim muze jine poradi delat problemy.

   Na druhou stranu, listserv na muni.cz uz propousti MIME hlavicky bez ohledu
na to, jakou kombinaci malych a velkych pismen jsou psany - mozna ze
zdvojovani MIME-Version: bylo zpusobeno prave patchem, aby byl listserv
necitlivy na velikost pismen.

   Spravcem listserveru neni J. Kasprzak, ale Oldrich Sapak
<sap na ics.muni.cz>, kteremu uz jsem o tomto problemu napsal.

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229