Lexikalni scanery

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Listopad 3 10:22:49 CET 1998

On Mon, 2 Nov 1998, Robert Follner wrote:

> No, to jsi mi to teda objasnil. Jestli si to nepletu, tak lexikalni
> analyzator by mel kontrolovat vyznam (treba: bily vranik je chyba) a
> syntakticky kontroluje preklepy (napr.: tranvaj).
> Ale jestli jsem to dobre pochopil, tak to ma nejakou souvislost s
> programovanim a tam bych potreboval nejake priklady nebo osvetleni...
> Opravte mne, prosim.

 Tak jak sleduji tuto debatu tak musim pripomenout, ze, kdyz jsem delal
pruzkum na clanecky do LN (o programovani) tak flex/bison bylo docela zadane
tema => co takle o tom napsat clanek? Nema nekdo chut?
(ale ja to psat nebudu... :-))).

 Pokud je mi znamo tak bisoni veci se pouzivaji na slozitejsi analyzy s
nejakou moznosti vyhodnoceni nejake podminky (napr.zdrojaky) a flex na
nejake textovejsi veci. Ale hranice asi presne neni. Napr. (snad ted moc
nekecam) PHP pouziva flex.
 Jinak J.Hubicka o tom napsal skolicku.

						Zakkr