logovani z ipfwadm

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Listopad 3 14:44:47 CET 1998

>Mam ve startovacich skriptech (a staci to) (a nevim uz, co to dela):
>ipfwadm -F -f
>ipfwadm -F -p deny
>ipfwadm -F -a m  -S IP_adresa_vnitrni_site/maska -D 0.0.0.0/0
>ipfwadm -F -a deny -S 0.0.0.0/0 -D 0.0.0.0/0 -o
>
>Dulezity je prepinac -o u posledniho prikazu.
>Funguje to jako maskaradujici firewall pro sit.
>Veskere pokusy zvenku to zaloguje.

tohle samozrejme mam - jen mi neni jasne kam to ten klogd zapisuje (jaky
soubor ci device, jestli to jde pres syslogd, jestli musim klogd nejak
nastavit atd) - jsem v situaci, kdy nevim, zda mam dobre pravidla (snad jo
zapl jsem v -I (velke i) logovani kde jakeho paketu)
nebo neni neco spravne nastaveno v klogd/syslogd

Zdravi