Cesty + sluzby v RH 5.1

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Listopad 3 16:30:01 CET 1998

On 03-Nov-98 Nesvacil Jiri wrote:
> Zdravim vsechny,
>     jsem novy uzivatel linuxu a RH 5.1, muzete mi poradit kam nejlepe
> napsat
> nastaveni cest a spousteni sluzeb. (Nastaveni cesty pro www server v Jave
> JDK + spusteni www serveru.)
Doporucuji ke studiu adresar /etc/rc.d/ a jeho podadresare.
V adresari /etc/rc.d/init.d/ jsou soubory ktere se provadeji pri startu,
doporucuji hledat inspiraci v jiz existujicich.
No a v adresari /etc/rc.d/rc3.d jsou symbolicke linky na prislusny
soubor v /etc/rc.d/init.d/ , ktery se ma v dane urovni (runlevel) provest.
To, jaka uroven je standartne po startu systemu nastavena, lze zjistit
zkoumanim souboru /etc/inittab , zvlaste pak radku obsahujiciho slovo
"initdefault" a zpravidla zacinajici ho znaky "is:" nebo "id:" .
Dale je vhodne nezapomenout v adresari /etc/rc.d/rc0.d/ vytvorit link
K04Java, ktery bude ukazovat na /etc/rc.d/init.d/Java .
BTW: Soubory v adresarich /etc/rc.d/rc?.d/ zacinajici pismenem "S" jsou
volany s parametrem start, a ty co zacinaji pismenem "K" jsou volany
parametrem stop.
Doufam, ze jsem to moc nezamlzil. Jestli ano, tak to snad nekdo vyjadri
trefneji.
A kdyby to nepomohlo, tak staci zeptat se znova ;-)

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language