GCC cannot create executables

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Listopad 4 07:04:43 CET 1998

Ahoj!
On 04-Nov-98 Miroslav Vasko wrote:
>       Vcera vecer po reinstalacii SO4 mi zacali source baliky (tgz) s
tzv.
> 'GNU' ./configuration skriptom hadzat 'instalation problem - compiler
> cannot create executables'. Je to dost divne, pretoze predtym som si
> bez problemov takto skompiloval napr. kde 1.0. Neviete, v com moze
> byt chyba? Do toho konfiguracneho skriptu som pozeral, ale nemohol
> som najst postupnost, ako testuje moznost vytvarania exacov.
Tam chyba neni.
Ja to typuju na zmateni knihoven. SO4 pouziva knihovnu libc5 nejake
zmatene verze a je potreba ji upgradovat. Coz jsi jiste provedl,
protoze jinak by se nepodarilo spusteni instalace SO4 ani SO4 samotneho.
Bohuzel, asi ten upgrade knihoven dopadl spatne, takze je nutno to
napravit. Bohuzel, program ldd v RH lze jak kdyz tiskne, takze to bude
slozitejsi. Ja bych to skoumal pomoci strace. Ale mozna staci preinstalovat
nektere baliky libc*.rpm popr. glibc*.rpm .
Ale radeji jeste pockej, co ti k tomu reknou zkusenejsi.
Anebo dalsi moznost je, mrknout do archivu teto konference a tam
si toho o instalaci SO4 a problemu s knihovnama poctes dosytosti.
V kazdem pripade: Hodne stesti...

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 http://cowley.umel.fee.vutbr.cz/~follner/
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language