power saving

Hanus Adler had na pdas.cz
Úterý Listopad 3 23:00:44 CET 1998

Dobry den,

chtel jsem si nastavit notebook tak, aby pokud mozno co nejmene pouzival
disk. Shodil jsem vsechny demony, ktere jsem podeziral z toho, ze neco
delaji (cron, sendmail, xntpd, sshd, named, apache) a pak i ty ostatni,
ale i kdyz nedelam vubec nic, stejne se disk pusti nejmene jednou za pet
minut a to se mi zda stale jeste prilis casto.

Nepodarilo se mi ale zjistit, jaky soubor je modifikovan (find / -mmin -10
nevypsal zadny soubor krome nekolika v /dev a /proc).

Podarilo se nekomu dosahnout lepsiho vysledku? a jak?

Jeste bych se chtel zeptat, zda nekdo nevi, jak narocne je rozjizdeni
disku ve srovnani s jeho stalym behem. Neni nahodou narocnejsi na
spotrebu energie, kdyz se disk behem dvou minut dvakrat rozjede a
zastavi, nez kdyby byl celou dobu pusteny?

Dekuji,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.