rootdisk

Středa Listopad 4 10:20:47 CET 1998

Jindra Fisnar napsal:
> Vyncuju prijemny den
> U nas veskole praktikujem externi hdd (tzv. supliky), ja jakozto study
> chudent bez disku vytvoril sem si bootdisk (net.i) a rootdisk (rescue.gz),
> to vsechno pro to, abych se dostal na inet bez disku. Coz vo to, funguje
> to bezvadne (ostatne proc ne, a dukazem je tenhle majl), ale resim problem
> jak mam s takhle nobootovanym mini-linuxem zapsat na rootdisk. Potrebuju
tezko - pokud jsem to dobre pochopil, tak nahravate rescue.gz jako initrd.
Pak nevydim problem do /etc/ zapsat (poduk je ramdisk rw).
> totiz zmenit konfiguraci site v /etc, takhle ji musim menit po kazdem
nebo bootp?
> bootu ;~(
> skousel sem to namountovat.. fail, teda nenasel sem fs rootdisku.
> Nemate nahodou nekdou some idea?
namountovat :) zabaleny image IMHO nejde (mozna naky patche na loop)

> PS: nevite jestli ramdisk ktery se vytvori v pameti je taky kompresovany
> jako rootdsk?
urcite ne
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|