Z Ceskych Budejovic

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Listopad 4 13:37:49 CET 1998

Zdar Chmuro!

Tak uz mam pocitac preneseny a mirne preinstaleny a funguje. Tak bychom
mohli pomalu zacit diskutovat. Jak se ti to jevi?
Jeste bych se chtel podivat na problemy s psanim cestiny, ale zatim bych
doporucoval psat bez hacku a carek.
Jako dalsi se chce pripojit Ruda Klement a taky se mi ozvala Sarka
Chladkova.

U nas je ted docela hodne moc podzimni pocasi. Alca navic dneska
nastupovala do prace znovu do DHL, ale do zdejsi budejovicke pobocky, na
misto svoji kolegyne, ktera se zanedlouho chysta na pul roku do USA.
Predpokladam, ze bude mit stejnou adresu jako predtim, ale nevim to
jiste. Urcite ale budes mezi prvnima, komu napise.

P. Jindrich Kotvrda se mi zatim neozval a ani ostatni cloveci, o kterych
psal a kteri by s nami chteli diskutovat.

My jsme minuly tyden meli dukladny vypadek site, od ctvrtka by to ale
melo byt vse OK.

Mej se moc hezky. Nm 6,24!

Honza Marek

--