2 PCI 3com-ky

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Listopad 4 15:19:51 CET 1998

Problem som si aj sam vyriesil. Kedze mam krivu bednu. Ci idem vyssie s
PCI kartami (k hornym slotom) tym som dalej od srobov. NO cize sa mi stalo
,ze ked som nejak vopchal tu druhu 3com ..sa mi jemne odpojila ta druha.
Som ju tam tlacil az kym to neruplo a drzalo :-)
Lenze ked nabehol server pingy mi isli okolo 200ms po 100MB karte a ta
10MBit nesla vobec ...,ale naslo ju :-)  Tak som zobral konfiguracnu
disketu nahodil vsade max. network perfomance a uz to ide pekne aj kernel
pekne hlasi ,ze je vsetko okej :-) Pingy mi po 10Mbit chodia okolo
1.5ms a na 100MBit karte to ide ako kde . Na dobry interface aj 0.2ms .
Takze vladne moja spokojnost a hlavne ,ze som si to poriesil sam :-)

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/