Samba - NT server?

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Středa Listopad 4 16:13:10 CET 1998

> A umi se Samba tvarit jako NT backup server tak, aby v pripade vypadku primarniho NT
> serveru prevzala jeho funkce (prihlasovani Workstation do domeny) ?
Ne, protokol synchronizace jednotlivych domain controlleru je totiz
z bezpecnostnich duvodu tajny. Samba pripravuje vlastni verzi, ale zatim
jsou z hotove tam maximalne .h soubory. Neni to ani v CVS. Nicmene smb
protokol byl louskan pres tcpdump a byl rozlousknut, takze tenhle to mozna
jednou potka take. Ono totiz tim, ze je to tajne, je jiste, ze to
dokonalosti neoplyva.

> Tahle otazka je ode mne trochu mimo, mne se zatim nepodarilo Linux nakonfigurovat ani
> tak, aby byl z NT Workstation videt v okolnich pocitacich...

Tohle me tedy take trochu zlobi, cca od verze 1.9.18p3, ale melo by pomoct
ridit se podle doporuceni, ze v NT siti ma byt wins server provozovan na NT
a samba ma mit v konfiguraku parametr wins server a adresou toho serveru.
To je pro me ponekud nepouzitelne, protoze samba bezi furt na NT jen obcas.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.