power saving

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Listopad 4 16:31:36 CET 1998

Jaromir Koutek wrote:

> Pavel Machek <pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz> trochu opravil bdflush, dal
> jsem to na
> ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/miri/bdflush-1.6-sleep.tar.gz.
> Funguje to docela dobre.

Ja zadne patche nemam a po 10 minutach se mi disk vypne (jak hda tak hdb)
a nerozjedou se drive nez zadam neco k ulozeni. (To jest kdyz
napriklad dlouho neukladam v editroru tak se disk klidanko taku ulozi ke
spanku
(mam 40MB RAM)

Nejdulezitejsi je si pohrat se syslogem - ja ho spustim s optionem "-m
3600"
Dobre je si zkontrolovat co a kam se loguje - napriklad nameserver loguje
dosti casto - je potreba projit soubory /var/log/messages + kern a podivat
se
kdo a co je zdrojem zprav a postupne priciny odstranovat.

Pak by clovek nemel moc poustet crony - me sice bezi ale jsou tam pouze
ulohy, ktere
jsou soustredeny na jeden cas a neni tam nic co by se poustelo kazdy 10
minut apod.

- kdyz si navic clovek prehodi napajeni chladicich vetraku ze 12 na 5 V tak
po 10 minutach
nicnedelani se z pocitace ozyva pouze velmi slabe slysitelne foukani
vetraku - dalo by se
rict ze je to prakticky ticho.

--
                      Good programmers know what to write.
                  Great ones know what to rewrite (and reuse).