Rizeni hejblatek po RS232 (II)

Středa Listopad 4 17:58:22 CET 1998

honzatko na ure.cas.cz (Pavel Honzatko) writes:

> potrebovali bychom vyzkouset jiste zarizeni
> ktere umi RS232. Pro zacatek nejlepe s minimalni
> rezii t.j. systemovymi prostredky.

S necim podobnym jsem si kdysi hral a moc uspesny jsem take nebyl.
Ale do hloubky jsem to nezkoumal.

Pro komunikaci se zarizenimi na seriovem portu jsem bezne pouzival
kermit. Naucil jsem se ho pouzivat v dobe, kdy jiny SW jeste nebyl k
dispozici, a pozdeji jsem jiz byl liny prechazet na neco modernejsiho.
Viz http://www.columbia.edu/kermit/. Je mozne v nem programovat
jednoduche skripty.

Take je mozne pouzit "cu" (na rozdil od c-kermitu je soucasti
distribuce RH) . Primarne je cu urcen pro UUCP komunikaci, ale pokud
ho zavolate s odpovidajicimi parametry, pak neni nutne nastavovat
konfiguracni soubory UUCP. (Kdo to nekdy delal vi, ze to neni zadna
psina ;-) )

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR