Zkusenosti s AMD PCNET kartou

Daniel Vecerka vecerka na waltz.felk.cvut.cz
Středa Listopad 4 18:31:50 CET 1998

On Fri, 30 Oct 1998, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> mam za ukol dat Linux na pocitac, kde je on-board ethernet karta s
> chipem AMD PCNET FAST. Kdyz jsem na /usr/src/linux vyhnal grep, tak
> mi to vypsalo ovladat pcnet32.c. Kdyz jsem se trochu rozhlizel po
> siti, dozvedel jsem se, ze RedHati kernel v 5.1 podporu pro tu kartu
> nema zakompilovanou (a pry ji nema ani instalacni image) - no nic,
> nainstaluju to bez site a tu nahodim az pak.
>
> Spise jsem se chtel zeptat na zkusenosti s kartou a zkusenosti s
> ovladacem - konfigurovatelnost, spolehlivost, rychlost, stabilita
> [...]

Mame HP Kayak s integrovanou sitovou kartou s cipem AMD 79C970 10/100
Mbit. Po zkompilovani jadra 2.0.35 s modulem pcnet32.o je vse OK.
Stabilni a spolehlive to je. Pocitac mame pripojeny na 100 Mbit a
s rychlosti nemame zadne problemy.

   Daniel Vecerka
   CMP Praha
   http://cmp.felk.cvut.cz