OFF-TOPIC tak trochu

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Listopad 5 09:16:16 CET 1998

On Wed, 4 Nov 1998 12:13:57 +0100, Dusan Bolek <bolekd na users.vscht.cz>
wrote:

>Hi all,
>mel bych dotaz na BSD Unix, takze trochu mimo, nicmene, nevite jak donutit
>mail server pod timto OSem aby forwardoval spravu a pritom ji leavnul na
>serveru. Kdyz vyrobim .forward tak mne to posle vsechno fuc a smaze, a ja
>bych potreboval jednak poslat message na mobil a jednak nechat ji ku
>precteni, jakozto ubohy user mam dosti omezene moznosti.

Slozitejsi, ale dokonalejsi je pouzit procmail.

Pokud to chcete bez procmailu pouze pres .forward, podivejte se do
posledniho (29.) netaciku: http://www.netacik.sk clanek Linux v praxi
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1