RedHat vs. DEC 3000 Model 300 AXP

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Listopad 5 10:12:26 CET 1998

On Wed, 4 Nov 1998, Robert Toth wrote:

> Zdravim !
Aj ja..

> vie mi niekto poradit ( nasmerovat ) na rozumny dokument pojednavajuci o
> instalacii RH5.x na DEC 3000 Model 300 AXP - bez floppaku ???

Ak sa dobre pamatam, tak DEC3000 je jedna z prvych alph, a ta ma
TurboChannel. TurboChannel nie je a asi ani nikdy nebude podporovany na
Linuxe/AXP.

> Zatial vsetky manualy co som nasiel sa z 99 % zaoberaju instalaciou cez
> floppy -
> moja Alpha floppak nema :-(

Flopak je inac normalny ide, len masina musi mat ide rozhranie
(zvycajne cez EISA bridge). Ak by si dokazal vyrobit bootovacie CD pre
Alphu tak to naistalujes aj bez flopaka. Pozor je to inac ako pri
PC/Intel.

> kazda rada dobra
Tato asi nebola :-)

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *