syslog filtrace + rotace logu

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Čtvrtek Listopad 5 15:11:19 CET 1998

On 5 Nov 98, at 14:09, Karel Volejnik wrote:

> Jiste. Pouzijte syslog daemon, ktery je soucasti TIS fwtk 2.1. Ten umi
> (nastavenim v /etc/syslog.conf) rozhazovat logy nejen podle
> 'facility.priority' ale i podle regularnich vyrazu, pokud souhlasi se
> stringem v logu.

Jasne, diky. Jeste, ze ten fwtk pouzivam :-)
Nesel sice prelozit protoze mu chybel sys/msgbuf.h, ale zda se,
ze ho k nicemu nepotreboval.
Ale ten kod je pomerne stary, nebylo by lepsi vzit aktualni src a
patchnout to ?

> /etc/logrotate.conf, /etc/logrotate.d/*

OK. Ja jsem sice BFA, ale man umim spustit :-)
Spis nejde napsat do neco jako globalni (post|pre)rotate,
ale musim to uvadet o kazdeho logu zvlast, coz je otravne.

Dale omezeni direktivy olddir je take otravne, pry to musi byt na
stejnem zarizeni. Ja ho sice chapu, ze funkce rename neumi cross-
device, ale je to od neho lenost :). Takze bud pathnu src, nebo
napisu autorovi.
Taky je mozne, ze je to v nove verzi lepsi, mam logrotate-2.3-2. Na
RH 5.1 z Invexu je logrotate-2.6-2, ale nesjou tam SRPMS a ja ma
RH4.2....<sigh>

S pozdravem

     Petr Prazak

developer @ GRISOFT