cucipop a kompilace

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Listopad 6 09:03:12 CET 1998

On Thu, Nov 05, 1998 at 11:18:08PM +0100, Milos Prudek wrote:
> Nedari se mi zkompilovat cucipop.
>
> Pouzivam shadow password, nepotrebuji apop ani nic co souvisi s db2.
>
> - make: shani se po db2/db.h... coz je kvuli include na sdb.h.... tak
> jsem

Ja mam v sdb.h (cucipop-1.31) toto:

#ifdef USE_DB
#include <db2/db.h>
#else

takze staci v Makefile vyhodit z definov USE_DB ..

> zakomentoval ifdef sdb.h
> - v config.h jsem odkomentoval DEFINE SHADOW_PASSWD
>
> Vysledek: funkce getlogname si stezuje, ze "storage size of 'sockname'
> isn't known" a kompilace authenticate.c tim padem skonci na Error 1

Ta hlaska hovori, ze sockname (ktora ma typ struct sockaddr_in) nepozna definiciu
typu tej premennej.

sockaddr_in je definovana v netinet/in.h ktora sa vklada lenv pripade
ak je definovany VIRTUALSERVER.

Presunte #ifdef VIRTUALSERVER az za include netinet/in.h a malo by to ist.

> SKusil jsem tedy nejprve zakomentovat APOP.... ale vysledky jsou porad
> stejne. Bud se shani po sdb.h, a kdyz mu to zakazu, tak spadne
> 'getlogname'...

V getlogname (na riadku ktory gcc oznaci) sa pracuje so struct hostent,
ktora je definovana v netdb.h. Takze riesenie podobne ako u netinet/in.h
(su tam spolu).

					pk
--
Peter Kundrat