StarOffice 5.0

Vaclav Dusek, UPa Vaclav.Dusek na upce.cz
Pátek Listopad 6 15:39:48 CET 1998

Dne 6 Nov 98, v 13:47 hodin, Lumir Jasiok napsal(a):

> [...]

Mam ho stazeneho a nainstalovenho - dle prvniho zkouseni _bomba_

Linux slack - posledni distribuce
PII, 64M pameti

Funguje skvele i prez X-server ve WinNT

S pozdravem
                       V. Dusek

--
Vaclav Dusek                 e-mail: Vaclav.Dusek na upce.cz
Univerzita Pardubice         tel: 040  / 603 65 00

(I use MIME ISO-8859-2 friendly software)