RH5.1 vs. IDE ZIP

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Pátek Listopad 6 19:50:26 CET 1998

On Fri, 6 Nov 1998, Milan Kopacka wrote:

> Tam je neco jako
>
> loadlin <cesta>\vmlinuz initrd=<cesta>\initrd.img
>
> zkontrolujte, jestli odpovidaji ty cesty k souborum vmlinuz a initrd.img.
> pokud se snazi lezt na fd0 tak mozna nenasel ten initrd.img a hleda root
> filesystem na diskete. Kdyz to porad nepujde, reknete, co presne to pise
> za hlasky, "skonci s hlaskou o chybe na fd0" moc nerekne.
Jo tak tady nekde je zrada. Cesty jsem kontroloval, jsou v poradku, ale
opravdu se hleda root fs na fd0...

Jedna se o Yenyou sestavene cd RH5.1 prodavane cpressem, takze pokud ho
nekdo mate rovnou si vytvorte bootdisk a potom to instaluje bez problemu.

	Petr Kadlec

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *
* pkadlec na usa.net               *