Warning: possible SYN flood from 195.146.158.35

Sobota Listopad 7 01:22:23 CET 1998

On Sat, 7 Nov 1998, Michal Safranek wrote:

> [...]

Omylem? Tim je asi mineno, ze to nebylo zamysleno jako utok, ne?

> Joo, muze ... pokud mate eggdropa, pustite ho a pokusite se na nej
> okamzite natelnetit, system zacne hlasit possible SYN-flood from <vaseIP>
> .. Nevim, kde je zakopany pes, ale zakopany je ...

Staci, aby byla preplnena fronta, jejiz delka je urcena parametrem
volani listen(). Ja jsem to celkem spolehlive vyrabel, kdyz jsem zkousel
udelat jakoby HTTP server pres netcat a vratil jsem neco s frejmama.
Nechtskape se okamzite zkousel nakonektit nekolikrat najednou a uz posilal
susenky (nebo kolacky, jestlize je to server ve Skotsku (*))

--Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Czech Telecom--http://www.bojkot.cz ]
                                "spt Telecom... ted zdrazujeme zitrek!"

(*) viz Hais-Hodek: Velky anglicko-cesky slovnik, heslo cookie