Kterak zjistit seriove cislo disku

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 7 11:13:06 CET 1998

On 7 Nov 98, at 1:29, Pavel Kankovsky wrote:

> # hdparm -i /dev/hda
>
> /dev/hda:
>
>  Model=Conner Peripherals 850MB - CFA850A, FwRev=8DT0.39, SerialNo=XXXXX

No jo, jenze seriove cislo prectene z FW je asi osmimistne a
pokud srovnam to co pise muj dovosky program napsany podle
zdrojaku IDEINFO tak hdparm vypise jen pulku udaju. Sice jsem
neobchazel vsechny stroje, ale je to evidentne ta cast, ktera se
shoduje pro celou serii.

Udelam to pres tu IP, to neni spatny napad. Tu jsem zase pro
zmenu rozumne nevidel v dosu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Dopisoval bych si rad s divkou.
Zn. Negramotnost neni na zavadu.